onsdagkväll

Hej igen.

Nu har vi nyss kollat på halv åtta hos mig och alldeles innan det..
kom vi in från en låång promenad jag och älski,
1timme och en kvart var vi ute och gick :P mycke bra där.

en skjorta som påminner lite om en pyjamas i färgen :P
men den är jätte  söt :)


en supersöt klänning i "spets", blir hur fin som helst till sommarn!

så ser tyget på klänningen ut :)

Kuddar i den nya stilen jag försöker införa i våran lägenhet,
så himla snyggt,om jag bara kunde få alla fönstrena vita så!
på sängen ska jag ha likadana fast större och i beige färg.


Och nu till mina fynd på fyndlagret..

..en söt hängande lykta för 15:-

en stjärnskål(passar in i mitt nya "stjärn-tema" :P)som jag tänkte ha som
godis skål eller bara som den är och en lite "mjölkkanna" tänkte ha nån liten
söt blomma i den typ. båda 10:-


Tavla 60:-


Näe,nu ska jag hoppa in i dushen sen fixa lite kvällsfika :)
sen blire "fuskbyggarna" klockan 21,önskar er en fortsatt trevligkväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR