Soon to work

Nu har jag ätit min tidiga middag som idag
blev pyttipanna med ett stekt ägg.
Nu tänkte jag snart lyxa till det med lite
fredags fika med morotskaka :)
Dagens smootie blev en likadan som igår för
den var jätte god :)
Sen äre dags att åka ut och jobba kvällen.

Blev lite arg nyss när jag gick in på H&Ms hemsida
och såg att dom hade fått in massa nytt!!
fan att man inte väntade med å beställa!
men jag skulle kunna beställa igen för på förra
beställningen ska jag och fia dela på frakten.

Nu önskar jag er en trevlig Fredag allihopa!

En bild på mig för en gångs skull. ;P




fia

sånt är typiskt. vi kanske får beställa tillsammans ännu en gång gå ;) packetet har kommit iaf. ska hämta det på söndag=)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR