Tisdagkväll

Inge desperate housevifes idag :( csi istället,fattar inte? :P

Men jag har varit hos mamma ändå,har kört runt lite ikväll eftersom
bubben bara skulle vara hemma så vare bara ut å köra :P
jag var först till plantagen ute i birsta sen ner på birstacity men det ända
jag köpte var ipren :P jag har ju inte så mycke pengar nu så jag är sååå
duktig att hålla mig från att shoppa ;)
Sen tog jag timmervägen(förbi bergsåker och igenom stan) hem till mamma
för att dra ut på tiden för mamma var på affärn,
när jag kom till mamma så var hon inte hemma så
jag åkte runt på skönsmon och sen dit igen och då var hon hemma.
Jag fick en kopp te där och vi satt och surra lite och sen åkte jag hem igen.

Nu har jag slagit på te vatten(ja,kopp nummer 2 ikväll :P),så nu ska jag och
älsklingen fika nougatrutor och bullar :)
justja,gjorde typ risotto till middag idag..
Ris(kokt i buljong)ärtor,majs och falukorv.. mycket gott :)


Imorrn blire jobb från 8.45 - 17 :)
Trevlig kväll och sov gott!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR