Torsdagkväll

Idag är det ju som sagt våffeldagen,
så vi har haft mamma och hennes nya "pojkvän" på
middag,det var trevligt. Våfflor med hallonsylt och glass och
kaffe på det. Sen kollade vi alla på halv åtta hos mig och sen
åkte dom hem och vi gick ut med embla.

jag har faktiskt lyckats blivit färdig med sovrumsfönstret,
jag visar bild imorrn,det vart så himla bra! jättefint och jag är
sååå nöjd :)

Denna månad fick jag faaantastisk dålig lön :P,
blir ingen shopping för mig denna månad,förutom i slutet
av denna månad såklart när vi ska till sthlm.
Näe,man får väl känna av den hårda verkligheten,sånt är livet.
Men det får gå,jag klarar mig.. det sägs ju att man inte kan
köpa lycka med pengar.. men en jäkla massa kläder :P hehe.

Godnattgodnatt!


Mumsan

Tack för fint betyg... :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR