Torsdagkväll

Nu har vi kommit hem från danne,dom kollade på hokey
och jag kollade på du är vad du äter och vad blire för mat
och satt vid datan :P det bjöds även på kladdkaka där : )

Idag har jag och dan som sagt varit ute på en promenad nere vid
"strandpromenaden" och ut på isen här nere i korsta.





Sen åkte jag ut till birsta och gick runt där tills bubben slutade för då
åkte vi och handlade mat,sen åkte vi hem och gjorde våfflor,
med hallonsylt och vaniljglass : )
iallafall så köpte jag en duk som jag tänkte ha som nått annat,
typ en "filt" på sängen.. den är iallafall i den stilen som jag skulle
vilja ha i sovrummet så nu är jag på god väg till ett fint sovrum! :P
ska bara få tillåtelse av bubben och måla om lite så :)
Duken var på rea såklart ;P och kostade 137:-,
ni kanske får se bild imorrn eller nått eller om jag håller det hemligt
tills sovrummet är klart! (då får ni nog vänta i en evighet men :P)

Näe,undra om man skulle gå till sängs kanske.. hinna läsa lite innan
bubben kommer och lägger sig för då ska vi kolla på sveriges värsta
bilförare :P

Godnatt. 


Mumsan

Fantastiskt fina kort!!!!



Love...

Hanna

: )




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR