trötter

nu är vi hemma efter att ha kollat på lets dance och solsidan där borta
i haga. jag är så jäkla trött nu :P
Imorrn ska jag jobba 8timmar med start 8.30 och en timme efter jag slutar
ska jag och älski på 50års fest för bubbens chef. det lär bli himla trevligt som
alla andra gånger med dom,gratis mat och gratis sprit :P men hur ska jag orka :P
gick upp 05.30 idag och imorrn blire typ 06.30 för att jag ska hinna göra matlåda
och fixa håret(hinner inte fixa håret efter jobbet eftersom jag typ har en halvtimme
på mig då :P),men det ska bli kul! :) har redan iallafall lyckas sett ut min outfit för imorrn
och tror jag ska inviga ett axelsmycke faktiskt :)

Men nu måste jag säga godnatt..
(och btw,biteline pizzan var gooood,men jag orkade typ 2 av 4 bitar på en liten pizza :P)


djustd

Hej! Hur är det med dig idag? Några planer för kvällen? Kram :)


Blogg: http://djustd.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR