cykeltur

Jag gick ut med embla en sväng och när jag kom hem kom jag på idén att cykla till willys för jag hade sett lite små saker jag ville köpa.. när jag började cykla dit så småregnade det lite, gick in, handlade lite, kom ut och då regnade det lite mer om vi säger så :P haha kul,sadeln var ju blöt och när jag kom hem var ju såklart även jag superblöt. haha. Men det var ganska skönt faktiskt :P svalkande, dock såg jag inte så mycket genom glasögonen, vad rolig jag måste ha sett ut :P . Aja,nu funderar jag på att gå ner och lägga mig i solariumet lite? vet inte om jag orkar,

Innan jag gick ut med embla så satte jag mig på balkongen med en stooor kopp te och ett reklamblad och ett digestive kex :P även fast solen inte var/är framme så äre endå varmt :)



Tog en närbild på en blomma,mycket å göra? :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR