Fredag

Idag kom min bikini ner i brev lådan,testade den direkt men är tyvärr lite osäker :/ toppen var lite liten och ser den lite barnslig ut? jag tyckte den var så söt,det är den.. FÖR söt? jag vet inte,får testa igen,väldigt krongligt att skicka tillbaks iallafall,måste skriva ut retursedeln från mejlen typ.. sen hittade jag den här också..


Aja nog om detta.. jag och embla var nyss ut på en promenad i det tråkiga vädret och innan det har jag inte gjort så mycket,ätit frukost som vart fil med russin,flingor och linfrön, ett äpple och te.


Skickade även ett mejl till nelly för jag tyckte att mitt paket därifrån hade tagit för lång tid på sig,då skrev dom att jag skulle söka på postens hemsida på nummret för att se vart paketet var,visade sig att det har legat där jag ska hämta ut det sen den 11 maj? irriterande att man inte har fått nått sms om det då. Så jag ska ta och gå bort dit och se om det finns där! :)


Rebecka

Nu vet jag inte hur bikinin ser ut på, men personligen tycker jag att den är supersöt! Den är inte alls barnslig tycker jag och med lite solbränna till sommaren så blir den suverän! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR