Fredag

Äntligen fredag :) jippi.

Jag kom nyss hem från staden, var tvungen att köpa "smink-svampar", sånna som man smetar på foundation med ni vet ;P har haft slut på dom länge men jag har inte sminkat mig på länge heller men nu tänkte jag göra det och då var dom slut ju. Men nu har jag.. var in på ica en sväng sen vart det inte så mycket mer! Nu har embla fått mat och om en liten stund ska jag gå ner och börja tvätta,roligt! hoppas allt hinner torka så jag slipper ha massa kläder hängandes i lägenheten ikväll när alla kommer :P det får så lov och torka annars lägger jag in det i garderoben..blött! :P aja. Sen ska jag väl hinna städa lite imellan maskinerna går och gå ut med embla och hejochhå. Bäst jag börjar kanske ;)

Så ser jag ut, kan tyckas som mycket kläder men tröjjan är tunn och det stog 15grader på termonetern så :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR