Fredag

Då vare fredag igen! Men den här veckan betyder det verkligen inte helg :P men jag kommer vara så stolt över mig själv på söndagkväll att jag har klarat av den här veckan ;) :P. Imorse klev jag upp vid halv 10 typ och åt frukost som idag blev mannagrynsgröt :) och för en liten stund sedan var jag ute med embla.
Idag ska jag nog bara sitta hemma och njuta av att kunna lata lite,titta på tv :) för idag börjar jag inte förns 16. Och det är jag och Jonna som stänger ikväll :).

Jag har ingen bild från idag så jag bjuder på andra bilder..
Soooommar!





Massa härliga sommarbilder :) Nu längtar jag ännu mer till sommarn!

Föresten,jag gjorde nyss en liten beställning här på internett,visar snart vad jag köpte,superfint! :) för nu ska jag sminka mig och ge embla mat. Hörs om en liten stund.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR