Fredagkväll

Mm,dagens middag..
Köttgryta med kött,paprika,lök,champinjoner,bacon,vatten,fond och rödvin ;)
(idag var faktiskt första gången vi köpte bacon sen vi flyttade ihop :p,för att ingen av oss igentligen gillar bacon :P men det skulle va det i recptet så vi provade)


Sen efter middagen så tog vi en långpromenad hem till pappa och hämtad min cykel :) så nu har vi varsin så nu ska vi börja cykla :) Sedan åkte bubben med danne till hans bror,vette sjutton vad dom skulle göra igentligen :P Så jag passade på att titta på sex and the city filmen som gick på tv :P haha. Gick inget bättre ;) (svårt å knäcka den ju), till det har jag ätit en massa godis :)


Men jag tror jag ska natta snart så vi säger godnatt här.. godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR