fredagkväll/natt

Mmm,grillat är så gott :) mamma,bubbens mamma och pappa var här innan klockan 18 men vi åt inte förns typ 19.30 :P hehe men gott vare!

Sen kokade vi kaffe och gjorde lite efterrätt,nått jag hade hittat på internett,inget jätte imponerande men ganska gott ;P

Drack lite cider och snackade massa skit sen åkte dom hem vid 22typ. och för en stund sen var jag och embla ut på en skön kvällspromenad,och nu sitter jag och äter vindruvor och kollar på "dumpa honom" lite grann.

Imorrn ska jag och älskling på "kommunens dag" med pappa och dom :P hehe. Kul och träffa pappa lite också. men nu önskar jag alla en god natt.. godnatt!

En nyfiken hund som ska vara med alltid,överallt. med the puppy-eyes ;)



fia

fina glas :D hihi och efterrätten såg mumma ut


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR