Lördagkväll/natt

Hej alla glada nattugglor ;P

Jag,älski och danne fick nått impulsryck för en stund sen och tog en cykeltur runt petersvik och skönsberg :P haha. Annars idag har vi varit och kikat på SM i bildljud :P , vi har spelat minigolf(vet inte vem som vann,har inte orkat räkna,det var förmodligen inte jag :P), vi har sjutsat bror till en fest och sen gjorde vi mat,kyckling och potatiskroketter,sallad och grönpepparsås :) Sen var vi ut på en cykeltur/promenad(jag och bubben cyklade och danne gick med embla) sen kom mange och hans tjej och vi gjorde väl mest ingenting,åkte till ica maxi och handlade lite snarra,jag köpte en sån där mini påse med ostkrokar :) och nu som sagt har vi kommit in från ännu en cykeltur. Nu kollar vi på men in black men jag tror jag ska gå och lägga mig snart,ska ju faktiskt jobba imorrn :P 12-21.15 .. måste fixa matlåda också.. hehe jaja. Hoppas alla har haft/har en trevlig lördagkväll! Godnatt!


 Kärlek :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR