Måndag

Då vare måndag igen,trodde inte jag skulle kunna somna om för bubben var uppe tidigt och gjorde matlåda och sen kom han och la sig brevid mig igen och vi låg och surra,klockan 6.30 typ :P men jag somnade om och vaknade efter 9 nångång. (hade en dröm att jag och mamma och nån mer var jagade av kineser?). Klev upp och gick ut med embla en sväng och sen stack jag ut på en liten jogging runda :) skönt! Så nu har jag precis kommit ut från duschen,ska torka och platta håret,ge embla mat sen ska jag nog ner på stan med fia.

Dagens frukost vart en hårdmacka med skinka,ruccola och tomat + ett kokt ägg med dillkaviar!


Jättefint väder idag,inte jätte varmt men det funkar.. men imorrn äre faktiskt juni,vart är värmen? imorrn äre också sista avsnittet av DH för den här gången! :( Aja,nu ska jag försöka hitta nått å ha på mig och sätta igång med håret.


fia

haha jagade av kineser :D dom kan vara farliga haha


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR