Motion

Ja,det är härligt med motion när man väl orkar :)

Vi har nyss varit ute på en cykeltur,vi cyklade genom korsta och ner till gärde,
upp i skönsberg och över bror över motorvägen och igenom haga och runt där lite och sen hem. Sen åkte boysen (bubben och dan) ner med cyklarna till hamnen här nere och jag gick upp och hämtade embla och gick ner till dom. Så nu har jag precis kommit hem, grabbarna är uppe på planen och spelar tennis ( jag är inte så bra på det tror jag,annars skulle jag kunna vara med också,måste prova nångång :P )
Middagen vart muuumma! Hemmagjord sallad är så gott :) den här gången vart det,blandsallad,ruccola,tomat,gurka,paprika,majs,tonfisk och fullkornspasta. Ett kokt ägg och en klick sås och en macka :) och ute på balkongen i värmen, så nice :)


Just nu var det inge bra på tvn så jag har på wall-e medans jag sitter och nördar här :P hehe. Nu tror jag att jag ska ta och koka lite te :) Ha en trevlig kväll allihop.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR