Onsdag

Nu har städat lite till,fick hjälp av älsklingen när han kom hem strax efter 2 nån gång. han damsög och jag diskade och gjorde klart badrummet,herregud va grejjer jag har :P tog lite före och efterbilder :P
Sen åkte vi ut till bubbens pappas båthamn för han skulle hjälpa honom med nånting och medans tog jag och embla en liten tur runt hamnen.. embla såg nånting i vattnet och tvekade inte att hoppa i :P så nu har hon tagit årets första dopp,det tyckte ju hon var kul,inte vi :P. Sen åkte vi hem och gjorde middag som idag blev våfflor med hallonsylt,mums :)

Tog bort allting..

Och rensade och detta blev kvar.. (bara hår och kropps saker :P)

Såhär såg sminkhyllan ut innan.. ganska stökigt

efter..


Hur som helst så blev det rent och fint.
Just nu ligger bubben och sover i soffan medans vi väntar på danne ska sluta jobba,då ska vi hitta på nått.. min ide var att vi skulle spela nå spel men vi har inget roligt spel :/ danne tycker vi ska gå ut på promenad,en liten en kanske det blir. Näe , nu ska jag plocka undan våffelgärnet och sedan titta lite på tv.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR