Onsdag

Godmorron people!

Idag hade jag ställt klockan på 9, men klev inte upp förns typ 20 över ;P skulle upp tidigt för att jag hade tvättid klockan 10,jag rensade garderoben igår och tvättar nästan allt idag :P mycke har bara legat i garderoben länge och luktar liksom garderob, så jag tänkte att jag tvättar alltihop. Så hoppas jag hinner med allt,men det tror jag.
Nu har jag nyss ätit frukost som blev mannagrynsgröt med kanel och mjölk. Igår var mamma här och vi kollade såklart på DH,jäääkligt spännande! dom senaste avsnitten har varit så himla spännande och nu äre bara 1 avsnitt kvar! :'( vi har så lite mat i frysen nu så igår vart det pizza och kycklingsallad till middag ;) hehe,tack bubben. Förövrigt så har jag hittat den perfekta fondväggen till vårat sovrum! nu måste jag bara lista ut hur jag ska få till den.. :P näe,nu äre nog dags snart att gå ner i tvättstugan igen..


sarastille

min mejl står ju i rutan för e-postadress ;)


Blogg: http://stiille.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR