Regn igen

Tror ni inte att jag lyckades hamna mitt i regnet idag igen :P gick ut på en promenad med embla och då började det regna,vi vart blöta men det gör inget för jag skulle endå duscha. Nu sitter jag här med nytorkat hår och ser ut som ett troll! ja,jisses vilket hår jag har. Men ska platta det så att så lite folk som möjligt behöver se det så här ;P hehe.

Imorrn har vi bjudit hit min mamma (och per som kommer senare) och bubbens mamma och pappa på middag, knyt-grillning :) mysigt.

Försökte fånga regnet på bild,gick sådär :P..


Osså har jag pyntat ett ljus med grejjer jag köpte för att göra ett armband eller liknande igentligen :P sött va :)


Nu ska jag sätta i plattången och skala ett ägg,börjar kurra lite i magen :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR