Shoooes

Åh,jag älskar skor! och nu har jag två par skiiit snygga! :) paketet fanns alltså att hämta här borta på macken och i paketet var två par skor och en klänning..




Dom första var lättast att gå i, förmodligen för att det är så smal klack på dom andra,men är ganska säker på att det var exakt lika hög klack igentligen.. 12cm. Dom första sitter mycket hårdare runt foten också,då äre ju lättare att gå också. Men båda är som ni ser Lovely!
Klänning har jag inte orkat fota men det är ju den här..
Holly String Long Top SEK 249, Vero Moda - NELLY.COM
Liite mer åt det rosa hållet i verkligheten och tyvärr lite stor? problemet i den kråksången är att det var minsta storleken :/ str 34 är den,finns inge mindre. Ska testa den lite mer och se hur jag gör med den.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR