Söndag

Ja,godmorgon på er alla!

Idag vaknade jag vid halv 11 typ och jag är så glad över att jag mår bra idag :) :P hade lite ont i huvet när jag vaknade men det gick över ganska snabbt. Så nu har jag och älskling ätit våfflor med hallonsylt och glass till lunch :) gottgott. Nu ska vi ta tag i disken och kanske göra nått sen.

Igår var vi på 20års fest hos rebecka,spelade lite spel och sådär,gick ner mot stan vid kvart i 12 typ,helt i onödan igentligen eftersom vi inte gick in nån stans,men jag köpte med mat till mig och bubben och sen kom han och hämtade mig. av nån anledning så är min magen väldigt känslig nuförtiden så även fast jag inte kände mig ett dugg full så mådde jag lite illa så jag slog på en film(sex and the city :P haha) och åt min kebabtallrik och gick inte och la mig förns 03.20 :P

Så såg jag ut igår



Näe nu väntar disken,ha en trevlig dag!


fia

hahahahahaha läskiga vi ser ut på bilen :P haha sällan sex and the city ;)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR