Söndagkväll

Idag var vi ut på alnö och gick en strandpromenad där och mötte bubbens arbetskamrat och hans tjej och deras två hundar och embla och ena av deras hundar (som också är golden retriver) älskar att busa så vi släppte lös dom och dom fick springa och dom badade och simmade och sprang :P dom ser så lyckliga ut :) tyvär hade jag inte med kamran, hade velat ha den när dom sprang i vattnet och hade varsit grepp om samma pinne :P så söta. Sen åkte vi till birsta och tittade lite och jag hittade två bikinis(ska inte ha den som jag fick hem från gina) så nu ska jag testa dom och se om jag vill ha nån av dom.

Sen åkte vi hem och gjorde middag,blev tacos på balkongen och en cider/smirnoff till det ;) hehe Myys!




Nu ikväll ska nog peter och sandra komma hit och kolla på nån film,annars händer inte mycket mer,trevlig kväll allihop :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR