Tisdag

Godmorgon..

Idag vaknade jag före 9 av att nån stog och borrade? sen kom jag på att dom håller på med det nya systemet till dörrarna, men det lär ungifär som att dom stog brevid mig och borrade. Jag lyckades somna om några gånger och vakna lika många gånger så till slut klev jag upp, strax före 10. Var ut med embla och nu sitter jag här. Förövrigt hade jag en jobbig natt, mensverk och huvudverk, ingen värsting huvudverk(har varit med om värre!) men sån där som vägrar släppa.. men efter mycke om och men så släppte den och jag lyckades somna. skönt :) Nu funderar jag över vad jag ska hitta på och äta,har ingen matlust alls(brukar bli så när jag har mensen tyvärr).
Aja,fin väder äre ju iallafall,dock inte så jätte varmt, men endå :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR