Tisdageftermiddag

Hej! Nu vare ett tag sen jag skrev,har inte orkat eller nått :P eller glömt bort kanske.
Idag har jag iallafall varit med fia för en gångsskull och vi har varit på birsta och köpte en topp som jag hängde undan igår när jag var där med bubben..

Den är så himla fin! men jag har ett problem,vad ska man ha till? det är ju
en body,alltså måste man ju stoppa in den innan för en kjol eller byxor
eller nått.. men vad?

Sen var vi en snabbis på stan för jag skulle kolla på ett tyg till mitt projekt
som jag håller på å målar.. hittade ett fint :) (spets det med,mycke spets nu :P)


Förövrigt så håller jag på att tvätta nu, väntar på att dom sista maskinerna ska bli färdiga så får allt hänga och torka till tvättiden är slut. Ikväll äre DH! jippii.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR