Torsdag

Jag kom inte änns ihåg när jag vaknade idag, men jag sov inte så där överdrivet länge iallafall ;) hehe. Jag har ägnat dagen åt att stryka kläder :P det är tråkigare än jag minns det :P stog och strök framför tvn och kollade på Yes Man medans :P. Men nu är det himla fin i garderoben,hängde upp det som gick på galgarna(dom räckte inte kan jag säga :P) så jag fick vika en massa ändå. Skulle vilja ha allt hängandes för att det är lättare att leta då,osså behöver man inte vika tillbaks allt fint och prydligt när man har rotat runt i ilska som jag brukar göra :P haha.

Lite av sko-samlingen :P ser ni en återkommande färg? Ja,svart :P

Bara för det.. lite mer av samlingen :P Se.. viiita skor finns också ;)


Nu har jag nyss ätit en hårdmacka med makrill på ;) sen kokade jag lite te och tog en bit kärleksmums till :) nu ska jag snart ut på en liten cykeltur tror jag.. ska kolla upp lite fraktkostnader och kanske en sväng på willys.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR