Torsdagkväll

Idag vid halv 1-1 att vi skulle åka upp till bodaborg,så jag,bubben,danne och fia åkte upp och var där vid 14 tiden,sprang runt där och klarade den eftertracktade superbanan så nu är vi med på bodaborgs facebook sida på en bild där för att vi klarade den banan :P


Nu sitter jag i soffan,nyduschad med turbanen på huvet med ett nytt te jag köpte på willy,rabarber-grädd,jätte gott :) osså äter jag även en lion choklad jag köpte uppe på bodaborg. Jag har klippt och filat naglarna och ska måla i favvo färgen "sweet". Sen blire nog sängen.. lite trött efter ett varv i spåret imorrse och några timmar på bodaborg. Undra vad man ska hitta på imorrn då,på kvällen ska iallafall jag och bubben på middag hos mamma och per. Godnatt people.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR