Vart ligger galaxen där dom bygger flygandetefat?

Nu har vi sett Närkontakt,jag kan säga att jag inte tyckte den var bra,kanske för att jag inte tror på sånt där. Folk säger att dom såg ett rymdskäpp,ett flygande tefat.. Så dom menar att det står små ailens på nån planet oc bygger ihop dom här rymdskäppen? dom måste ju vara gjort av nått? nån måste ha byggt dom! Näe,jag ska inte klanka ner på vad folk tror på men det är ju ingenting att tro på? det har typ aldrig hänt nån annanstans än i usa heller :P Only in america. Nog om detta,tror ni på sånt där så kan ni ju se filmen,annars kan ni lika gärna låta bli. nån som harr sett den? nån som tycker nått om den? :P


Nu blire nog sängen snart.. imorrn äre jobb igen,godnatt people!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR