24 timmar senare.

24 timmar har det tagit från Ao nang till sunsdsvall, så jag tror att ni förstår att vi är trötta. Men det är skönt att vara hemma, var fantastiskt att få träffa embla igen :)

Från Ao nang till phuekt var det lite mer än 15mil och vi åkte taxi dit, åka taxi i 15 mil,det gör man inte ofta :P . Flygresorna har gått bra (jag som är så otroligt flygrädd) först flög vi från Phuket till Bangkok som tar lite mer än 1 timme, när vi klev på det planet som kom i värsta lyx planet där alla hade varsin tv i sätet framför där man kunde kolla på film och spela massa olika spel, jag spelade supermario :) skit kul och tiden gick super snabbt! Sen fick vänta någon timme på flyget till sthlm,det gick klockan 1 inatt,sen vare bara tåget hem och jäklar vad kallt det var när vi gick ner och väntade på tåget och sen när vi kom hem till s-vall och klev av tåget i flippflopp :P myyyys. Danne kom och hämtade oss,skutsade hem mamma och per och nu sitter vi här, jag har packat upp på en gång för ja vill ha det gjort för det är jobbigt :P .

När jag kom hem hade jag fått i brevlådan; 1tidning, 1bok och 2 avier :)

Nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen, tvätta håret och skrubba kroppen, skulle sitta fint det! Det är skönt att vara hemma iaf, bilder från thai och det jag köpt kommer nån gång,känner ingen ork för det just nu.


Fia

Kul att du är hemma igen :) i helgen måste vi ses om du är ledig :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR