Fredagkväll

Bubben kom hem förut med en godispåse, så nu har jag svullat ordentligt ikväll. men nu blire nog snart sängen,vore skönt och sova ett tag,kliver ju upp tidigt även när jag börjar 16 typ,men nu är jag ju ledig så :) + att bubben också är ledig,då äre ju mysigare att sova ut och ligga och dra sig i sängen på morronen.

imorrn har vi bjudit hit hans familj på middag och senare på kvällen är det såklart tänkt att vi ska åka runt på våran årliga "gravljuständar sväng" jag,bubben och danne.

Blev iallafall klar med manikyren nu, allt förutom det översta,sista lagret topp coat. Den här gången blingade jag till det lite extra med en bling på båda tummarna :) fint. nån ska jag testa me en bling på varje nagel men det kändes som slöseri nu när jag snart ska ta bort det. (dålig bild)


Näe men godnatt på er alla!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR