Lördag

Goddagens!

Idag sov vi till halv 12,det var jätte skönt :) Sen har vi städat,här såg förjävligt ut med allt vi hade spritt ut sen vi kom hem och disk som vi inte hade orkat med och allt,men nu är det fint igen :) skönt. Om ett tag ska vi ut till bubbens mamma och pappa och äta middag,pizza! eller ja,för mig blir det ju en sallad,jisses vad jag har längtat efter sallad! Sen ska dom på hokey och lilla jag då, var sugen på utgång men den ända som verkar vara på är Fia,party på 2? ja,kan gå. vi har  ju gjort det förr men alltid roligt med nån fler också, ingen som vill ut?

aja,ha en bra dag, känns som att klockan är jätte mycket eftersom det är så mörkt.. men klockan är inte änns 3! Näe,nu ska jag titta lite på tv innan vi åker. Hej.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR