Onsdag

Hej!

Har inte orkat skriva förns nu, hade sovmorgon idag med för idag är jag ledig och det är skönt ibland :) men jag sov dåligt imorse, men lyckades somna om till klockan ringde, hade ställt den på 9.30 idag tror jag.. eller om det var 10,minns inte. Sen jag klev upp har jag ätit frukost(en skål med vanilj yoghurt med russin), varit ut med embla, ätit lunch(3 smala skivor blodpudding) osså har embla ätit, jag har städat badrummet och lite i sovrummet.

Nu sitter jag här med en smoothie och ska snart ut på en längre prommis med embla. Ikväll är jag,bubben och danne bjudna på pannkakor hos deras farmor/mormor. Ha en trevlig dag, hörs kanske senare.


Frysta bär blir..
smooothie! Idag blev det Jordgubbar,blåbär,annans,banan och mjölk



Micki

Åh vad gott med Smothie! :)


Blogg: http://mickikarlsson.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR