Snö och shopping

Hej och hå vad snöigt det är :P . Jag,bubben och danne åkte ut förut för att fixa en sak på bilen borta på macken och då passade jag på att hämta ut mitt paket, det var inte det jag trodde men bra ändå,det var från h&m. Sen åkte vi hem till bubbens mam och pap och åt köttbullar och macaroner och brunsås. Sen åkte vi på ikea och köpte massa ljus,vi kom ju hem mitt i ljus-säsongen och hade inte några ljus hemma :P . Efter det skulle danne hem och hämta nått så dom släppte av mig på birsta så fick jag gå där medans, jag köpte lite julgrejjs,nagelgrejjs och vantar (visar kanske imorrn). Sen hämtade dom mig igen och vi åkte och handlade lite som vi behövde,typ smör och mjölk och sånt,efter det åkte vi hem igen.

Detta innehöll mitt paket;



Legginsen var tyvärr lite stora :/ men tröjjorna var fina :)

Nu ska jag bara slöa i soffan och kolla på tv och sen blire sängen, går inte att beskriva hur skönt det ska bli att sova i sin egen sköna säng efter sängarna i thailand(dom är inte mjuka för ett ögonblick :P).

Ha en trevlig kväll.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR