Thailand

Hej stackars bloggen.

haha att jag har lyckats att inte skriva en anda gang har. Forsta gangen vi satt vi datan sa skrev jag har men precis nar jag skulle spara och publicera sa tog tiden slut sen har vi bara suttit vid datan 1 gang till.

Men nu skkriver jag, vi har hunnit med en del har nere. Vi har varit pa Phiphi island,fantastisk stalle. Vi har snorklat pa Maya bay(dar filmen the beach spelades in), varit pa Poda island,railey beach och igar var vi pa Phra nang beach som ar utsedd till en av varldens finaste strander. idag har vi varit ute pa chiken island darifran kan man ga over till Tub island,ganska haftigt.

Vi har haft bade tur och otur med vadret, men dom senaste dagarna har varit fina, en dag regnade 14timmar :P . Annars are jatte bra har, jaklar vad chips vi ater och drinkar vi dricker pa kvallarna :P.

Jag bjuder pa den :P


Nu ar klockan 8 pa kvallen har sa nu blire middag, hej!



Jonna

Åååh vad avis jag blir! Fy vad härligt det låter :D Nice bild också hihi! Hemma i Sverige är det kallt och grått :( Ha det fortsatt underbart!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR