Tisdag

Goddagens!

Idag klev jag upp 8.30 (ja,jag börjar inte förns klockan 14 men ni vet väl hur jag är :P). vi gick och la oss före 11 igårkväll så jag har sovit bra länge ändå :) Iallafall så klev jag upp, kollade på tv lite,duschade,gick ut med embla och åt frukost.

Och nu har jag även beställt min jul-outfit,det blev en helt annan klänning än dom jag hade hittat :P. Jag hoppas den passar bara,finns risk att den är för liten. Blev även ett par skor.

Och nu är det snart dags för lunch,jag hittade en låda i frysen som jag har tinat upp nu , det lustiga är att jag inte vet om det är kantarellsoppa eller kantarellsås? Gott hur som helst men lite äckligt att äta en hel skål med sås :P jag hoppas det är soppa! haha.




Fia

Haha håller tummarna att det är sås :p

Hanna

Det var soppa! tror jag :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR