Tisdag

Hej och goddag!

Idag börjar jag inte förns 16. Jag hade ställt klockan på 9.30 för jag vill inte sova föör länge även om jag nästan är ledig :P 9,5 timmar räcker idag :) Iallafall så klev jag upp då och klädde på mig nästan på en gång och tog med mig embla på en promenad bort till willys och köpte frukt och lite grejjer. Nu känner jag att jag har varit lite för glad i maten igen och struntat helt i vad jag ätit så nu måste jag bli lite bättre dom sista dagarna innan vi åker.

Så det här är min sena frukost/lunch.. Fruktsallad på äpple,banan och annans. och ett kokt ägg.



Nu ska jag sätta mig framför tvn och äta och läsa nya amelia som kom i brevlådan idag medans jag var ute (förövrigt så kom det även en avi att jag har ett paket att hämta,kunde det inte kommit liite tidigare så jag kunde ha hämtat det då!! i paketet är det dock nya linser så så spännande är det ju inte men ändå :P)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR