Tisdagkväll

Hej igen,

Jobbade mellan 14-20, gick bra och när jag kom hem hade älskling tänt massa ljus och städat och då sa jag "vad har du gjort". jag förstog att han hade gjort nått.. och det hade han.. han hade köpt ett nintendo wii :D haha det har vi velat ha länge och nu har vi det :) skojjskojj! Så imorrn blir det en hel kväll till att inviga det :D Osså hade han köpt det här spelet till ↓,lär ju vara det bästa spelet :D supermario! Men jag hoppas att gamla donky kong finns att köpa också :)


Nu har vi nyss fikat makrill-mackor och te och ska snart ut med embla och sen blire faktiskt sängen,så skönt å sova och älskar våran säng! och dessutom jobbar jag dag imorrn så det är upp tidigt som gäller.

Ha en bra kväll nu.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR