Torsdagkväll

Hej igen!

då var även denna dag slut,har jobbat mellan 12-21.15, gick gaanska fort,skönt! När jag kom hem mötte bubben och embla mig vid bussen och sen gick vi ner och letade fram våra väskor. Nu sitter vi och fikar. Sen blire sängen,för imorrn är upp tidigare som gäller, imorrn jobbar jag 8.45-17,skönt å sluta tidigt och va ledig helgen :)

Just nu är det lite av en katastrof i thailand, det är mycket regn,stormar och översvämningar. Jag hoppas att vi slipper det värsta,jag hoppas att alla slipper det värsta,jag hoppas att det lugnar ner sig snart,att det inte blir värre. det är som sagt svårt att veta vilket väder det ska bli på sin semester.

Näe,nu ska vi äta bulla och sen sova,godnatt :)


Jennie ♥

jag ville bara kika in för att...

ÖNSKA DIG EN TREVLIG HELG!

kram!


Blogg: http://jennsiii.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR