Fredagkväll

Ikväll äre fredagsmys med ostkrokar och godis till idol :) men just nu äre paus. Idag hade jag sista dagen i mejeriet, eller ja.. jag jobbar ju imorrn också,då får jag nog hålla på där inne en stund också. Idag var jag tidigare på jobbet för att göra en order, så idag har jag jobbad 7.30-17 och när jag slutade handlade jag lite och åkte hem och vi började med maten och åkte och handlade gottis och sen hem igen och åt middagen som blev kyckling i ugn med strips,sallad och beasås. Näe,nu börjar nog idol igen så nu har jag inte tid med.. nån som kollar? har nån favvo? jag vet inte än.. tycker om alice ibland :P aja,hörs sen eller godnatt!


Jonna

Mums! :D

Ja, Olle och Daniel!! Alice var bra i början, men vad hände nu liksom? :O

Hanna

Ja,jag vet inte.. :( vet inte vem jag ska hålla på nu :'( haha nästan alla killar är ju ganska bra :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR