Fredagkväll

Hallååå :)

Äntligen är det helg, jag har ställt in min jobbryggsäck i garderoben så nu äre helg :P. Jag kom inte ifrån jobbet förns 4 idag så bubben fick komma och hämta mig(och även kolla på när jag lyfte lite äggkartonger ;P) sen handlade vi lite till middagen,åkte på apoteket och köpte en handsalva till mina torra fingrar,ser ut som sju svåra år på händer och ont gör det också. Sen åkte vi till mamma och hämtade henne och sjutsade henne på jobbet för dom skulle ha fest ikväll :) sen hem och gjorde mat.. Quesedillas blev det idag för första gången.. yummi :)

•Kyckling
•Röd paprika, champinjoner, purjolök och vitlök
•Grädde och lite ost
•Lite olika kryddor och grejjer
•Och såklart tortillabröd 

Så nu har jag gått runt och damsugit och städat lite och nu ska vi snart förhoppningsvis ta en promenad bort till willy och köpa nått gott tills ikväll, jag är sugen på glass :) Danne ska komma hit så ska vi 3 titta på nån film. återkommer senare med lite bilder från i onsdags när jag var hos pappa och firade julius.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR