Godmorgon Fredag

Godmorgon, idag kunde jag igentligen sova mycket längre men jag känner att jag har mycket att göra innan helgen,vi ska ju ha både födelsedagsmiddag imorrn och fika på söndag och jag jobbar ju imorrn så då hinner jag inte göra nått :P Så nu ska jag käka frukost iallafall.

Skrev ingenting igår för jag hann inte :P jag jobbade 8.45 till 18 (haha när jag slutade kom jag ihåg att jag stog på morronen när jag skulle till bussen och tänkte att herregud det är 10timmar kvar tills jag slutar :P), iallafall,då kom bubben och hämtade mig och vi åkte och handlade en massa tacogrejjer för imorrn ska vi bjuda på tacos här, och sen hem till oss och där väntade mamma och per för bubben och per skulle kolla på hockey och jag och mamma skulle åka och sola, så vi gjorde det, när vi kom hem kollade vi på lyxfällan och fikade sen åkte dom hem och vi gick och la oss. Fick lönespecen igår också, jag var faktiskt tvungen och titta en extra gång så jag inte hade tagit och öppnat någon annans :P Positiv överaskning iallafall :)

Nu ska jag fika lite och sådär, börjar inte förns 12 idag..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR