lördagnatt

Hej alla nattugglor!

Haha,säkert ingen vaken nu men :P

jag jobbade idag mellan 12-21.15 och klockan 12.15 stog krístina och dan från jobbet utanför  jobbet och alexs (som jag stängde med) sjutsade oss hem till mig och sen har jag,kristina,dan och "den smala tysken" och även Mad mike från jobbet spelat en massa spel och druckit en massa cider,hur kul som helst, speciellt "rita och gissa" som vi spela i sist :)

Massa jordgubbar.. party? ;)

Chips och ostringar a la kristina

Vi spelade sverige-spelet! ( micke vann nog alla gånger!!)

Sen spelade vi rita och gissa där man ska läsa ett ord eller nånting från ett kort som man ska rita och den andre i laget ska gissa på 30sekunder,skitkul :D




vi har iallafall haft en jätterolig och spontankväll(fick veta innan jag åkte jobbet att vi skulle va här och spela och "mysdricka" och det är ju då det brukar bli bäst :) ) och ingen krogen! Faaboulus. Nu ska jag nog snart inta sängen, godnatt och sovgott.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR