Måndagkväll

Ny vecka igen, måndag-lördag som gäller på jobbet! Idag var det ganska lugnt på jobbet, vi fick prova nya arbetskläderna som vi ska få :) skönt med riktiga byxor iallafall :P . Sen gick jag till bubbens jobb,blåste på riktigt bra uppe på bron måste jag säga, var tvungen att hålla emot ena benet för att det inte skulle blåsa över det andra och göra krokben på mig själv :P det hade ju sett ut. Sen åkte vi hem och bubben åkte direkt ut i skogen och plockade svamp (så nu är hela köksbordet täckt) så jag passade på att göra nån lätt middag, omelett med ägg,purjolök och champinjon :)

Efter middagen var jag ut på en promenad med lite jogging,sen hem och duscha. Nu ligger jag i soffan med kvällsfika som blev en hårdmacka med ost, en satsuma och vindruvor.. och te till såklart :) Om ett tag blir det sängen,var ganska trött imorse också :P . Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR