Onsdag

Jisses jag har inte skrivit sedan i måndags! :P jag har inte haft tid, igårkväll var jag hos mamma och vi kollade såklart på DH premiären! :D fantastisk bra! Och idag har jag ju varit på jobbet, gick väldigt fort idag,hade lite varor så idag har jag även plockat vanliga varor och suttit i kassan. sen gick jag till bubbens jobb och sen åkte vi på ikea och köpte glödlampor för många här hemma hade gått sönder.. sen bjöd bubben på pizza,eller ja,pizza för honom och sallad för mig :) Och nu har vi varit hos hans mamma och pappa för att han skulle plocka fram lite grejjer till nått som skulle säljas så jag passade på att ta en promenad med embla. sen fick vi även fika där till Halv åtta hos mig : ) Men nu är vi hemma,kom precis ur duschen och nu ligger jag i soffan och tittar på Bonde söker fru.

Näe,det var väl det jag hade och dela med mig av nu.. ha en fin kväll!


Blåbärsris från mina höstbilder :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR