Onsdagkväll

Nu har vi varit hos danne och käkat massa bullar och kakor och tårta. Innan vi åkte dit var vi på birsta och köpte present åt danne, vi köpte en presentpåse och fyllde den nästan fullt med godis som vi vet att han gillar :)

Och nu sitter jag och målar naglarna, äntligen fransk manikyr, älskar att måla naglarna så men det krävs ju att naglarna är lite långa då och mina har konstigt nog växt dåligt nu sista tiden, så nu är dom inte så lång då målar jag topparna med "White" som alltså är riktigt vit men när naglarna är längre använder jag "Izmir" som är lite mer genomskinlig vit. Nu känner jag mig som jag igen,det är inte jag i korta naglar :P.

Riktigt såhär långa är dom inte nu, gammal bild.


Nog pratat om mina naglar, imorrn är det jobb igen. Så det blir väl sängen efter hells kitchen. Godnatt.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR