Snart slut på min dag..

ja,då börjar det närma sig slutet av ännu en födelsedag. Men dagen har varit bra, när bubben kom hem åkte vi ner på stan och gick till stekhuset och åt varsin köttbit :) jag tog gorgonzolagratinerad biffstek med rödvinsås och bubben tog file mignon med murkelsås. Den var mycket gott. Sen gick vi på stan och jag fick välja present,så det blev min favvo parfym Escada :) min gamla har varit slut länge,den luktar så gott att jag nästan kan stoppa upp den i näsan och spruta några gånger där inne för att känna doften hela tiden :P vad tror ni om det? :P Sen när vi kom hem var mamm,per och ihza här men mamma åkte direkt och hämtade bror och sen kom dom och desire och vi gjorde iordning fika och öppnade presenter, jag fick en soptunna till badrummet,pengar,bullformar och presentkort. Igår fick vi en skål,filt,ljusstake,blommor och lite sånt. Så tack alla för en bra dag och alla presenter :) ♥

Nu ligger vi i soffan och tittar på lite sällskap, är helt plötsligt jätte täppt i näsan :/ aja,sovgott allihop.


lucke

Hejsan, vad göres? :)


Blogg: http://modegrabben.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR