Söndageftermiddag - mycket folk.

Hej alla glada.

Skrev ingenting igår för jag hann inte :P slutade jobba klockan 18, då hämtade bubben mig och vi åkte hem och gjorde iordning tacos lite snabbt, sen kom mamma,per,amanda och pontus och hans tjej (amanda och pontus är pers barn), sebbe och desire. Så det var smockat vid middagsbordet med mycket trevligt. Sen åkte barnen hem och vi andra gjorde lite drinkar och spelade spel och sen åkte dom hem också hem,vet inte vad klockan var faktiskt :P.

Och idag har vi då haft fika, vi ställde klockan på 10 och låg kvar och drog oss lite och bubben fick sin present av mig, fårskinns tofflor :) som han har tjatat om dessa :P nu har han dom,och skön är dom :) . Sen klev vi upp och diska och åt lite frukost och sen åkte vi och handla massa tårt-ingredienser och åkte hem och gjorde 2 tårtor. Dukade fram och sen vid 2 tiden började alla gäster ramla in, sist var mamma,per och amanda som trodde dom skulle komma vid 3 :P. Har inte räknat riktigt men jag räknade en gång och fick till att vi var 19st här :P det är mycket folk som ska fika på en gång :P. Både från min sida och bubbens sida. Men jag fick mycket beröm för min bakverk,kul :) osså fick vi presenter och blommor och grejjer. Visar bilder senare för nu ska vi komma på vad vi ska äta till middag. Imorrn äre min tur att fylla år :) hihi.

Ha en bra kväll så återkommer jag senare med bilder från igår och idag.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR