Söndageftermiddag

Hallådär sköna söndag.

Igår hade vi 3manna fest hos Kristina, det var jag,kristina och dan :P haha vi drack cider och vin och öl och spelade kort och jag lyckades förlora på varenda omgång av båda spelen vi spelade! Först spelade vi uno där jag lyckades förlora 3av 4 gångern ( den 4de gången kom jag 2a :P) sen spelade vi ett jätte roligt spel som hette Rita & gissa, man fick läsa på ett kort vad man skulle rita så skulle dom andra gissa,ja herregud va dålig va på att rita.. och gissa :P haha. Men kul vare. Sen när vi skulle ner till stan så missade vi bussen så vi fick åka taxi och sen väl nere på stan gick vi först till irish för en kisspaus sen till Allstar där vi stannade hela kvällen, mötte upp en av dans kompisar och även roten från vårat jobb och hans kompis. Blev lite cider och drinkar där med och där stannade vi tills dom stängde, då gick vi alla på max och jag åt bara stripsen och tog med mig hamburgaren i en påse :P det blev taxi hem också och jag var hemma 04.30 :P la mig i sängen och tittade på en disneyfilm och släckte lampan vid 6.30 imorse ;) så jag har inte fått så mycket sömn men jag mår bra och det är då fasen huvudsaken :P :)

Så idag har vi inte gjort så mycket, när jag klev upp gjorde jag pyttipanna med stekt ägg,mumma :) Och sen tog vi en promenad bort till mamma och per och fikade och surrade lite och sen gick vi hem igen. Och nu ska jag snart börja med maten, danne kommer också och käkar för sen ska vi se på filmen Drak-tränaren(?) tror jag den hette,en barnfilm.. kung! :) Osså äre ju såklart ensam mamma söker ikväll också,icke att glömma. Näe,nu ska jag se om köttfärsen har tinat, det blir piffar med kantarellsås och potatismos :) Hörs senare!

Kristina :)

Dan,rotens kompis och roten.


Dan

Tummen upp!

Hanna

haha,ja.. alltid!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR