Tidig Tisdag full med vuxenpoäng

Ja,idag börjar jag inte förns klockan 16 och har tvättid sedan 7 imorse. Det tycker jag är vuxenpoäng :P. Hade ställt klockan på 7 men när klockan ringde så tänkte jag att jag nog kunde sova lite till, 7.45 vaknade jag och hade 15minuter kvar innan någon annan får ta min tid så jag klev upp,drog på mig några kläder och gick ner som en zombie till tvättstugan. nu är jag inne på andra omgången sen är jag nog klar.

Apropå sova, på aftonbladet kan man idag ta reda på hur man är som person beroende på hur man sover. och jag är,som tydligen många andra,en fosterställningssovare.. (är det verkligen någon som sover som på bild nummer 2? haha,det såg obekvämt ut :P)


1. Fosterställning

Fosterställning är den vanligaste sovställningen. Av de 1000 testpersonerna sov hela 41% på det viset, varav mer än dubbelt så många kvinnor som män.

De som kryper upp i fosterställning beskrivs som tuffa på utsidan men känsliga i hjärtat. De kan vara blyga när de först träffa någon, men slappna snabbt av.

 

Näe,undra om det inte är dags för frukost snart. Jo,yoghurt eller mannagrynsgröt.. det är frågan. Hörs senare!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR