Tisdagmorgon - Bakplaner

Hej där!

Idag börjar jag inte förns 16! men jag sov lika länge ändå, ställer klockan på 9 när jag börjar så här sent, vill inte sova föör mycket heller för då blir man ju ändå trött :P gick och la oss vid 23 så jag har ändå sovit över 9timmar och det räcker ju :) . Har ätit en muuums frukost som blev en hårdbrömacka med mackrill i tomatsås på och ett kokt ägg.

Förövrigt så sitter jag och planerar baket till våra födelesdagar som börjar närma sig.. bubben fyller år på söndag och jag på måndag ;) Och imorrn är jag ledig och tänkte att jag kan ju ta och baka dårå, funderar på om jag ska slå på stort.. min kära pojkvän fyller ju ändå 25år! ;)

Hörs senare.


Anonym

Hejsan! Vad kul :)

Armbandet får du när du betalat.

Om du är intresserad utav armbandet med läderrem så har jag material hemma vilket gör att du kan få det innan fredag. :)




Blogg: http://iinaaass.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR