Torsdagkväll

Hej och godkväll allihopa.

Dagen på jobbet gick väldigt fort faktiskt, och det tackar man ju för, det är aldrig kul när dagarna går segt :P . Vi fick även nya kassaterminaler(alltså dom man drar kortet i) och nya kassasystem(det som vi kassan sitter och knappar och håller på med på datan) så det har varit mycket nytt idag men skönt med lite nytt,dom funka ju bra. köpte en yoghurt som jag skulle ha till frukost imorrn, tror ni inte att jag glömmer den på jobbet!! i omklädningsrummet! haha,där ligger ju den bra. Imorrn ska jag vara i mejeriet igen för att hon som är där i vanliga fall är borta över dagen.

just nu sitter jag i soffan och kollar på tv och internett och äter äpple och päron i skivor och dricker te :) Ha en bra kväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR