Lördagkväll

Godkväll!

Har precis gått runt och tänt lite ljus och nu sitter jag framför datan och lyssnar på musik i högtalarna,det är det sköna med att vara ensam,man kan lyssna på musik i högtalarna och slipper sitta med hörlurarna,mycke skönare såhär :)

Idag har vi inte gjort så mycket, efter vi hade ätit frukost åkte vi ut till mitt jobb för jag skulle lämna en nykel osså köpte vi fläskfile för ikväll har vi varit på middag hos bubbens kusins familj, det var jag,bubben, hans kusin,mamma,pappa och mellanbrorsan. Vi åt grillat och det var riktigt gott! snart slut på säsongen! Sen åkte jag,bubben och dan till maxi och köpte godis och sen hem till oss för att kolla på aristocats, haha den är så bra :D DadadaBOMDIIII! haha,jag älskar barnfilmer!


Nu är pojkarna på bilträff och jag vet inte vad jag ska göra.. slå på en film eller bara sitta och lyssna på musik, ingen som har nått tips på nån ny bra,lugn låt? länge sedan det kom nån sån..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR